Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12504
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В.»
Інші назви: Formation of the marketing strategy of the enterprise of the private enterprise "Mislovsky O.V."
Автори: Козак, М.О.
Бібліографічний опис: Козак М. О. Формування маркетингової стратегії підприємства ФОП «Мисловський О.В. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / М. О. Козак; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 94 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стратегічний маркетинг
маркетинг на ринку меблів
розробка маркетингової стратегії на підприємтсві
strategic marketing
furniture market marketing
development of marketing strategy at the enterprise
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової стратегії на підприємстві та особливості їх впровадження на ринку меблів. Проаналізовано маркетингові стратегії на підприємстві ФОП “Мисловський.О.В.”. Запропоновано покращення існуючої маркетингової стратегії, та впровадження нової для покращення виробництва та функціонування ФОП “Мисловський.О.В.”.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing efficiency of the enterprise of the FOP "Mislovsky OV" on the furniture market. Diploma thesis deals with theoretical aspects of a new marketing strategy, which is new for the reduction of the distribution and function of the FOP “Mislovsky.O.”
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12504
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козак М.О. Кваліфікаційна робота.pdf280,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Козак М.О. Реферат.pdf124,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.