Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛужинська, К.А.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:16:18Z-
dc.date.available2021-03-05T09:16:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛужинська К. А. Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К.А. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / К. А. Лужинська; наук. кер. І. О. Жарська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу на підприємстві, основних видів та ефективності Інтернет-реклами, а також характеристики бізнес-моделей та основних видів інтернет-маркетингу в сфері нерухомості. Проведено порівняльну характеристику традиційного маркетингу з Інтернет-маркетингом і порівняльний аналіз оффлайн та онлайн комунікацій. Виявлено основні переваги та недоліки Інтернет-маркетингу. Досліджено основні витрати на Інтернет-рекламу у світі. Проаналізовано ефективність маркетингу нерухомості в регіонах України, проведено аналіз організаційної та маркетингової діяльностей ФОП Лужинська К. А., де досліджено фінансовий стан підприємства, бюджет на рекламу та його розподіл за її видами. Проведено PEST та SWOT аналізи. Здійснено аналіз реалізації Інтернет-маркетингу в ФОП Лужинська К.А., виявлено основних конкурентів підприємства та досліджено їх Інтернет-активності. Проаналізовано сайт підприємства та розроблено план робіт з оптимізації сайту на перший рік. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ФОП Лужинська К. А. за допомою інструментів Інтернет-маркетингу, серед яких: впровадження сервісів по поліпшенню діяльності та оптимізації сайту компанії; постійне вдосконалення SEO-просування (Search engine optimization); впровадження сервісів директ-реклами на підприємстві; впровадження сервісів контент-маркетингу; створення представництва агенції нерухомості у соціальних мережах та налаштування таргетованої реклами. Оцінено економічну ефективність запропонованих заходів щодо Інтернет-маркетингу, виявлено основні параметри для запуску таргетованої реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram, розроблено контент-план для ФОП Лужинська К. А. на перші 3 місяці, наведено алгоритм поширення контенту та подано приклади публікації контенту в соціальних мережах.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of the essence of Internet marketing in the enterprise, the main types and effectiveness of Internet advertising, as well as the characteristics of business models and the main types of Internet marketing in real estate. A comparative description of traditional marketing with Internet marketing and analysis offline and online communications. The main advantages and disadvantages of Internet marketing are identified. The main costs of Internet advertising in the world are studied. The efficiency of real estate marketing in the regions of Ukraine is analyzed, the analysis of organizational and marketing activities of IE Luzhynska K.A. is carried out, where the financial condition of the enterprise, the budget for advertising and its distribution by its types are investigated. PEST and SWOT analyzes. The analysis of realization of Internet marketing in IE Luzhynska K. A. is carried out, the basic competitors of the enterprise are revealed and their Internet activity is investigated. The site of the enterprise is analyzed and the plan of works on optimization of a site for the first year is developed. Recommendations for improving the efficiency of IE Luzhynska K. A. with the help of Internet marketing tools, including: implementation of services to improve the activities and optimize the company's website; constant improvement of SEO-promotion (Search engine optimization); introduction of direct advertising services at the enterprise; introduction of content marketing services; creation of a real estate agency's representation on social networks and setting up targeted advertising. The economic efficiency of the proposed measures for Internet marketing is assessed, the main parameters for launching targeted advertising on social networks Facebook and Instagram are identified, a content plan for IE Luzhynska K.A. for the first 3 months is developed, an algorithm of content distribution is given and examples of content publication are given social networks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectІнтернет-комунікаціїen_US
dc.subjectSEO-просуванняen_US
dc.subjectSММ-просуванняen_US
dc.subjectконтент-планen_US
dc.subjectтаргетингen_US
dc.subjectконтент-маркетингen_US
dc.subjectInternet Marketingen_US
dc.subjectInternet Communicationsen_US
dc.subjectSEO Promotionen_US
dc.subjectSMM Promotionen_US
dc.subjectContent Planen_US
dc.subjectTargetingen_US
dc.subjectContent Marketingen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleІнтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К. А.en_US
dc.title.alternativeInternet marketing at the enterprise IE Luzhynska K. A.en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.