Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПірхал, І.І.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:22:06Z-
dc.date.available2021-03-05T09:22:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПірхал І. І. Маркетингова діяльністьMakeUp Center Zolotova : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / І І. Пірхал; наук. кер. І. О. Жарська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12506-
dc.description.abstractМета дослідження вивчення маркетингової діяльності MakeUp Center Zolotova у сучасних реаліях та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the study is to study the marketing activities of MakeUp Center Zolotova in modern realities and to develop recommendations for its improvement.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectMakeup Center Zolotovaen_US
dc.subjectринок послуг красиen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectMakeup Center Zolotovaen_US
dc.subjectbeauty services marketen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингова діяльність Makeup Center Zolotova на ринку послуг красиen_US
dc.title.alternativeMarketing activities of Makeup Center Zolotova in the market of beauty servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пірхал І.І. Кваліфікаційна робота.pdf150,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Пірхал І.І. Реферат.pdf320,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.