Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12507
Назва: Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха»)
Інші назви: Formation of a positive image of the enterprise as a basis for its development (on the example of individual entrepreneur «Rossokha»)
Автори: Сидорова, А.Р.
Бібліографічний опис: Сидорова А. Р. Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. Р. Сидорова; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 106 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: позитивний імідж
маркетингова комунікаційна політика
інструменти комунікацій
суб’єкт господарювання
маркетингове середовище
сільськогосподарське виробництво
реклама
зв’язки з громадськістю
фірмовий стиль
positive image
marketing communication policy
communication tools
business entity
marketing environment
agricultural production
advertising
public relations
corporate identity
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування позитивного іміджу, його сутність та значення для підприємства як складової маркетингової комунікаційної політики. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід формування позитивного іміджу підприємства. Досліджено умови впливу на імідж підприємства та рівень конкурентоспроможності. Запропоновано заходи щодо покращення іміджу підприємства за рахунок комунікаційної політики.
The paper considers the theoretical aspects of forming a positive image, its essence and significance for the enterprise as a component of marketing communication policy are considered in the work. Foreign and domestic experience of forming a positive image of the enterprise is analyzed. The conditions of influence on the image of the enterprise and the level of competitiveness are investigated. Measures to improve the image of the enterprise through communication policy are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12507
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.