Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорова, А.Р.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:27:24Z-
dc.date.available2021-03-05T09:27:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСидорова А. Р. Формування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. Р. Сидорова; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 106 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12507-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування позитивного іміджу, його сутність та значення для підприємства як складової маркетингової комунікаційної політики. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід формування позитивного іміджу підприємства. Досліджено умови впливу на імідж підприємства та рівень конкурентоспроможності. Запропоновано заходи щодо покращення іміджу підприємства за рахунок комунікаційної політики.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of forming a positive image, its essence and significance for the enterprise as a component of marketing communication policy are considered in the work. Foreign and domestic experience of forming a positive image of the enterprise is analyzed. The conditions of influence on the image of the enterprise and the level of competitiveness are investigated. Measures to improve the image of the enterprise through communication policy are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпозитивний іміджen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectінструменти комунікаційen_US
dc.subjectсуб’єкт господарюванняen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectсільськогосподарське виробництвоen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзв’язки з громадськістюen_US
dc.subjectфірмовий стильen_US
dc.subjectpositive imageen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectcommunication toolsen_US
dc.subjectbusiness entityen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectagricultural productionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleФормування позитивного іміджу підприємства як основа його розвитку (на прикладі ФОП «Россоха»)en_US
dc.title.alternativeFormation of a positive image of the enterprise as a basis for its development (on the example of individual entrepreneur «Rossokha»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.