Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12508
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto»
Інші назви: Improvement of marketing activity of "Bexhill Trading Auto"
Автори: Чорна, А.С.
Бібліографічний опис: Чорна А. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. С. Чорна; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
товарна політика
цінова політика
збут
просування
реклама
план маркетингу
конкурентоспроможність
marketing
commodity policy
price policy
sales
promotion
advertising
marketing plan
competitiveness
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності, а саме сутність, цілі, організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві, особливості маркетингової діяльності на автомобільному ринку. Проаналізовано автомобільний ринок України, місце компанії «Bexhill Trading Auto» на даному ринку та маркетингова діяльність компанії. В результаті SWOT – аналізу застосованого до підприємства «Bexhill Trading Auto», визначено його сильні та слабкі сторони. Сильними сторонами є конкурентоздатна цінова політика, охоплення великої частки автомобільного ринку, розвинута веб-сторінка та соціальні мережі, високий рівень сервісного обслуговування, кваліфікований персонал, прибуткова діяльність. Слабкі сторони: Відсутність власного СТО, низькій рівень впізнаності бренду, мала кількість представництв. Запропоновано удосконалення роботи сайту, оптимізація рекламної діяльності, впровадження CRM-системи, відкриття нових автосалонів та власного СТО.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activity , namely, the essence, goals, organization and planning of marketing activity in the enterprise, peculiarities of marketing activity in the automotive market. The automobile market of Ukraine, place of company «Bexhill Trading Auto» in this market and marketing activity of the company are analyzed. As a result of the SWOT analysis applied to «Bexhill Trading Auto», its strengths and weaknesses are identified. Strengths are competitive pricing policy, coverage of a large share of the automotive market, developed website and social networks, high level of service, qualified staff, profitable activities. Weaknesses: Lack of own service station, low level of brand awareness, small number of representative offices. It is proposed to improve the site, optimize advertising, implement a CRM system, open new showrooms and own service stations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12508
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорна А.С. Кваліфікаційна робота.pdf755,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чорна А.С. Реферат.pdf553,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.