Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, А.С.-
dc.date.accessioned2021-03-05T09:32:32Z-
dc.date.available2021-03-05T09:32:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧорна А. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / А. С. Чорна; наук. кер. М. Я. Постан; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12508-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності, а саме сутність, цілі, організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві, особливості маркетингової діяльності на автомобільному ринку. Проаналізовано автомобільний ринок України, місце компанії «Bexhill Trading Auto» на даному ринку та маркетингова діяльність компанії. В результаті SWOT – аналізу застосованого до підприємства «Bexhill Trading Auto», визначено його сильні та слабкі сторони. Сильними сторонами є конкурентоздатна цінова політика, охоплення великої частки автомобільного ринку, розвинута веб-сторінка та соціальні мережі, високий рівень сервісного обслуговування, кваліфікований персонал, прибуткова діяльність. Слабкі сторони: Відсутність власного СТО, низькій рівень впізнаності бренду, мала кількість представництв. Запропоновано удосконалення роботи сайту, оптимізація рекламної діяльності, впровадження CRM-системи, відкриття нових автосалонів та власного СТО.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activity , namely, the essence, goals, organization and planning of marketing activity in the enterprise, peculiarities of marketing activity in the automotive market. The automobile market of Ukraine, place of company «Bexhill Trading Auto» in this market and marketing activity of the company are analyzed. As a result of the SWOT analysis applied to «Bexhill Trading Auto», its strengths and weaknesses are identified. Strengths are competitive pricing policy, coverage of a large share of the automotive market, developed website and social networks, high level of service, qualified staff, profitable activities. Weaknesses: Lack of own service station, low level of brand awareness, small number of representative offices. It is proposed to improve the site, optimize advertising, implement a CRM system, open new showrooms and own service stations.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectплан маркетингуen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommodity policyen_US
dc.subjectprice policyen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності «Bexhill Trading Auto»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of "Bexhill Trading Auto"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорна А.С. Кваліфікаційна робота.pdf755,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чорна А.С. Реферат.pdf553,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.