Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12516
Назва: Удосконалення зовнішньоторговельної діяльності підприємства в галузі харчової промисловості (на прикладі ПрАТ ВО «Одеський консервний завод»)
Інші назви: Improving foreign trade activities of the enterprise in the field of food industry (on the example of PJSC VO "Odessa cannery")
Автори: Шильберг, Г.В.
Бібліографічний опис: Шильберг Г. В. Удосконалення зовнішньоторговельної діяльності підприємства в галузі харчової промисловості (на прикладі ПрАТ ВО «Одеський консервний завод») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / Г. В. Шильберг; наук. кер. Ю. Г. Козак; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 95 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: зовнішньоторговельна діяльність
галузь харчової промисловості
плодовоовочева консервна галузь
АВС-аналіз
ефективність експорту
матриця конкурентного профілю
оптимізація організаційної структури підприємства
інновації в галузі харчової промисловості
foreign trade activity
food industry
fruit and vegetable canning industry
ABC analysis
export efficiency
competitive profile matrix
optimization of organizational structure of the enterprise,
innovations in the food industry
292 «Міжнародні економічні відносини»
кафедра міжнародних економічних відносин
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи дослідження зовнішньоторговельної діяльності підприємств в галузі харчової промисловості. Систематизовано методи та підходи до оцінки зовнішньоторговельної діяльності підприємств на ринку харчової промисловості. Проаналізовано показники стану та динаміки зовнішньоторговельної діяльності ПрАТ ВО «Одеський консервний завод». Проведено SWOT-аналіз ПрАТ ВО «Одеський консервний завод». Проаналізовані показники ефективності зовнішньоторговельної діяльності ПрАТ ВО «Одеський консервний завод». Запропоновано напрями удосконалення зовнішньоторговельної діяльності ПрАТ ВО «Одеський консервний завод» шляхом оптимізації системи управлінських рішень на підприємстві, а також за рахунок диверсифікації виробництва та пошуку нових ринків збуту. Розглянуто удосконалення зовнішньоторговельної діяльності ПрАТ ВО «Одеський консервний завод» за рахунок інноваційної складової.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of foreign trade activities of enterprises in the food industry. Methods and approaches to the assessment of foreign trade activities of enterprises in the food industry are systematized. The indicators of the state and dynamics of foreign trade activity of PJSC “Productive association "Odessa canning factory" are analyzed. A SWOT analysis of PJSC “Productive association "Odessa canning factory" was conducted. The indicators of efficiency of foreign trade activity of PJSC “Productive association "Odessa canning factory" are analyzed. The directions of improvement of foreign trade activity of PJSC “Productive association "Odessa canning factory" by optimization of the system of management decisions at the enterprise, and also at the expense of diversification of production and search of new markets are offered. Improvement of foreign trade activity of PJSC “Productive association "Odessa canning factory" at the expense of an innovative component is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12516
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.