Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12524
Назва: Формування конкурентних переваг на ринку логістичних послуг
Інші назви: Formation of competitive advantages in the market of logistics services
Автори: Герасімова, Я.М.
Бібліографічний опис: Герасімова Я. М. Формування конкурентних переваг на ринку логістичних послуг : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / Я. М. Герасімова; наук. кер. Т. Б. Кублікова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 66 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентні переваги
стратегія
SWOT-аналіз
competition
competitive edges
strategy
SWOT -analysis
073 «Менеджмент»
кафедра менеджменту організацій
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування конкурентних переваг підприємства Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Украмарін», інтенсивність конкуренції ві галузі М.Портера, перспективність та можливість розвитку конкурентних переваг на ринку логістичних послуг. Запропоновано активізація мультимодальних перевезень, відкриття митно-ліцензійного складу у м.Київ. Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and building enterprise competitive advantage. It was analysed financial and economic activity of LLC «Ukramarin», a model of attractiveness of M. Porter industry, perspective and possibility of developing competitive advantages in the market of logistics services.. It is offered activation of multimodal transport, opening of customs-licensed train in Kiev.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12524
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.