Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12525
Title: Формування конкурентної стратегії на засадах концепції ринкового лідерства
Other Titles: Enterprise management based on the concept of market leadership
Authors: Гуменко, К.М.
Citation: Гуменко К. М. Формування конкурентної стратегії на засадах концепції ринкового лідерства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / К. М. Гуменко; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 60 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкуренція
конкурентні стратегії
фітнес-послуги
аналіз привабливості
ринкове лідерство
споживчі переваги
модель впевненості Шортліффа
додаткові послуги
фітнес-бар
competition
competitive strategies
fitness services
attractiveness analysis
market leadership
consumer preferences
Shortliff confidence model
additional services
fitness bar
073 «Менеджмент»
кафедра менеджменту організацій
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні основи конкуренції та конкурентних стратегій. Запропоновано модель процесу формування конкурентної стратегії забезпечення ринкового лідерства, що надає можливість обрати конкурентну стратегію та формує конкурентні переваги. Надано загальну характеристику діяльності фітнес-клубу «Формула». Встановлено, що ринок фітнес-послуг є зростаючим. Проведено аналіз та анкетування з мотивації та задоволеності споживачів, виявлено основні потреби клієнтів. Запропоновано відкриття фітнес-бару на незайнятих площах клубу з продажу спортивного та здорового харчування, доведено його інвестиційну привабливість.
The paper considers the basics of competition and competitive strategies. To propose a model of the process of forming a competitive strategy to ensure market leadership, which provides an opportunity to choose a competitive strategy and form competitive advantages. The general characteristic of activity of fitness club "Formula" is carried out, according to all analyzes it is established that the market of fitness services is growing. Analyzes and questionnaires were conducted to motivate and satisfy consumers, and to identify the main needs of customers. It is proposed to open fitness bars in the unoccupied areas of the club for sports and healthy eating, and to prove its investment attractiveness.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12525
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуменко К.М. Кваліфікаційна робота.pdf448,23 kBAdobe PDFView/Open
Гуменко К.М. Реферат.pdf435,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.