Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменко, К.М.-
dc.date.accessioned2021-03-09T11:38:53Z-
dc.date.available2021-03-09T11:38:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГуменко К. М. Формування конкурентної стратегії на засадах концепції ринкового лідерства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / К. М. Гуменко; наук. кер. І. О. Кузнецова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 60 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12525-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи конкуренції та конкурентних стратегій. Запропоновано модель процесу формування конкурентної стратегії забезпечення ринкового лідерства, що надає можливість обрати конкурентну стратегію та формує конкурентні переваги. Надано загальну характеристику діяльності фітнес-клубу «Формула». Встановлено, що ринок фітнес-послуг є зростаючим. Проведено аналіз та анкетування з мотивації та задоволеності споживачів, виявлено основні потреби клієнтів. Запропоновано відкриття фітнес-бару на незайнятих площах клубу з продажу спортивного та здорового харчування, доведено його інвестиційну привабливість.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the basics of competition and competitive strategies. To propose a model of the process of forming a competitive strategy to ensure market leadership, which provides an opportunity to choose a competitive strategy and form competitive advantages. The general characteristic of activity of fitness club "Formula" is carried out, according to all analyzes it is established that the market of fitness services is growing. Analyzes and questionnaires were conducted to motivate and satisfy consumers, and to identify the main needs of customers. It is proposed to open fitness bars in the unoccupied areas of the club for sports and healthy eating, and to prove its investment attractiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентні стратегіїen_US
dc.subjectфітнес-послугиen_US
dc.subjectаналіз привабливостіen_US
dc.subjectринкове лідерствоen_US
dc.subjectспоживчі перевагиen_US
dc.subjectмодель впевненості Шортліффаen_US
dc.subjectдодаткові послугиen_US
dc.subjectфітнес-барen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitive strategiesen_US
dc.subjectfitness servicesen_US
dc.subjectattractiveness analysisen_US
dc.subjectmarket leadershipen_US
dc.subjectconsumer preferencesen_US
dc.subjectShortliff confidence modelen_US
dc.subjectadditional servicesen_US
dc.subjectfitness baren_US
dc.subject073 «Менеджмент»en_US
dc.subjectкафедра менеджменту організаційen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії на засадах концепції ринкового лідерстваen_US
dc.title.alternativeEnterprise management based on the concept of market leadershipen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменко К.М. Кваліфікаційна робота.pdf448,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гуменко К.М. Реферат.pdf435,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.