Реалізація конкурентної стратегії підприємства приладобудування на засадах BSC

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі досліджено основні підходи до вивчення дефініції "конкурентна стратегія" та вивчено процес формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано ринок приладобудування України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ТОВ «Телекомунікаційні технології»" та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
The master thesis investigates the main approaches to study the definition of "competitive strategy" and studies the process of formation of competitive strategy of the enterprise. Author analyzed the instrument-making market of Ukraine using the method of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the LLC "Telecommunication technologies» and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.

Опис

Бібліографічний опис

Мельник В. О. Реалізація конкурентної стратегії підприємства приладобудування на засадах BSC : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / В. О. Мельник; наук. кер. Ю. В. Карпенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються