Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, В.О.-
dc.date.accessioned2021-03-09T13:49:51Z-
dc.date.available2021-03-09T13:49:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник В. О. Реалізація конкурентної стратегії підприємства приладобудування на засадах BSC : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / В. О. Мельник; наук. кер. Ю. В. Карпенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12532-
dc.description.abstractУ роботі досліджено основні підходи до вивчення дефініції "конкурентна стратегія" та вивчено процес формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано ринок приладобудування України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ТОВ «Телекомунікаційні технології»" та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.en_US
dc.description.abstractThe master thesis investigates the main approaches to study the definition of "competitive strategy" and studies the process of formation of competitive strategy of the enterprise. Author analyzed the instrument-making market of Ukraine using the method of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the LLC "Telecommunication technologies» and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectринок приладобудуванняen_US
dc.subjectінформограмаen_US
dc.subjectзбалансована система показників BSCen_US
dc.subjectуправління запасами за моделлю із ступінчатою ціноюen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectinstrument-making marketen_US
dc.subjectinformogrammaen_US
dc.subjectbalanced scorecard (BSC)en_US
dc.subjectinventory management according to the price-break modelsen_US
dc.subject073 «Менеджмент»en_US
dc.subjectкафедра менеджменту організаційen_US
dc.titleРеалізація конкурентної стратегії підприємства приладобудування на засадах BSCen_US
dc.title.alternativeRealization of the competitive strategy of the instrument-making enterprises on the principles of BSCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник В.О. Кваліфікаційна робота.pdf295,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Мельник В.О. Реферат.pdf744,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.