Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Title: Управління іміджем як чинник конкурентних переваг готельного підприємства
Other Titles: Image management as a factor of competitive advantages of the hotel enterprise
Authors: Шовковенко, І.С.
Citation: Шовковенко І. С. Управління іміджем як чинник конкурентних переваг готельного підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / І. С. Шовковенко; наук. кер. О. С. Балабаш; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 78 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентні переваги
готельно-ресторана справа
імідж
програма заходів
competitive edges
hotel-restaurant business
image
program of measures
073 «Менеджмент»
кафедра менеджменту організацій
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти основ формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу як конкурентної переваги, методи аналізу та шляхи підвищення іміджу підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства ТОВ «Лагуна Панорама», ділове середовище та імідж підприємства ТОВ «Лагуна Панорама». Запропоновано заходи з підвищення іміджу як конкурентних переваг підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of forming of image of enterprises of hotel-restaurant business are in-process examined as a competitive edgе, methods of analysis and ways of increase of image of enterprise. Analysed financially-economic activity of enterprise of the company «Laguna Panorama", business environment and image of the company "Laguna Panorama". Offers events are on the increase of image as competitive edges of enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.