Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШовковенко, І.С.-
dc.date.accessioned2021-03-09T14:13:13Z-
dc.date.available2021-03-09T14:13:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШовковенко І. С. Управління іміджем як чинник конкурентних переваг готельного підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / І. С. Шовковенко; наук. кер. О. С. Балабаш; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 78 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти основ формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу як конкурентної переваги, методи аналізу та шляхи підвищення іміджу підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства ТОВ «Лагуна Панорама», ділове середовище та імідж підприємства ТОВ «Лагуна Панорама». Запропоновано заходи з підвищення іміджу як конкурентних переваг підприємства.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of forming of image of enterprises of hotel-restaurant business are in-process examined as a competitive edgе, methods of analysis and ways of increase of image of enterprise. Analysed financially-economic activity of enterprise of the company «Laguna Panorama", business environment and image of the company "Laguna Panorama". Offers events are on the increase of image as competitive edges of enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectготельно-ресторана справаen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпрограма заходівen_US
dc.subjectcompetitive edgesen_US
dc.subjecthotel-restaurant businessen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectprogram of measuresen_US
dc.subject073 «Менеджмент»en_US
dc.subjectкафедра менеджменту організаційen_US
dc.titleУправління іміджем як чинник конкурентних переваг готельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeImage management as a factor of competitive advantages of the hotel enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.