Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12546
Назва: Стратегiя розвитку гастрономiчного туризму (на прикладi ресторанної мережi «Реста»)
Інші назви: The strategy of development gastronomic tourism (using the example of the restaurant chain "Resta")
Автори: Гурш, В.О.
Бібліографічний опис: Гурш В. О. Стратегiя розвитку гастрономiчного туризму (на прикладi ресторанної мережi «Реста») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / В. О. Гурш; наук. кер. С. Г. Нездоймiнов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: гастрономічний туризм
підприємства ресторанного бізнесу
стратегії розвитку
ефективність господарської діяльності
рентабельність
кластери
кластерна стратегія
gastronomic tourism
restaurant business enterprises
development strategies
economic efficiency
profitability
clusters
cluster strategy
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються науково-теоретичні підходи до формування стратегії розвитку гастрономічного туризму. Висвітлена класифікація видів та форм гастрономічного туризму. Розглянутий світовий досвід формування стратегій розвитку гастрономічного туризму. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність ресторанної мережі «Реста» та її конкурентоспроможність на ринку м. Одеси. Розроблено організаційні заходи щодо формування кластерної стратегії розвитку послуг ресторанної мережі «Реста» на ринку гастрономічного туризму. Запропоновано та обґрунтовано економічна доцільність кластерної стратегії розвитку послуг мережі «Реста».
The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used and applications. The work considers scientific and theoretical approaches to the formation of a strategy for the development of gastronomic tourism. The classification of directions and forms of gastronomic tourism is covered. The world experience of formation of strategies of development of gastronomic tourism is considered. The economic and organizational characteristics of the restaurant chain "Resta" and its competitiveness in the market of Odessa are analyzed. Organizational measures have been invented to form a cluster strategy for the development of Resta restaurant chain services. The economic expediency of the cluster strategy of services of the "Resta" network is offered and substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12546
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурш В.О. Кваліфікаційна робота.pdf570,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гурш В.О. Реферат.pdf505,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.