Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурш, В.О.-
dc.date.accessioned2021-03-12T10:03:55Z-
dc.date.available2021-03-12T10:03:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурш В. О. Стратегiя розвитку гастрономiчного туризму (на прикладi ресторанної мережi «Реста») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / В. О. Гурш; наук. кер. С. Г. Нездоймiнов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12546-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються науково-теоретичні підходи до формування стратегії розвитку гастрономічного туризму. Висвітлена класифікація видів та форм гастрономічного туризму. Розглянутий світовий досвід формування стратегій розвитку гастрономічного туризму. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність ресторанної мережі «Реста» та її конкурентоспроможність на ринку м. Одеси. Розроблено організаційні заходи щодо формування кластерної стратегії розвитку послуг ресторанної мережі «Реста» на ринку гастрономічного туризму. Запропоновано та обґрунтовано економічна доцільність кластерної стратегії розвитку послуг мережі «Реста».en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used and applications. The work considers scientific and theoretical approaches to the formation of a strategy for the development of gastronomic tourism. The classification of directions and forms of gastronomic tourism is covered. The world experience of formation of strategies of development of gastronomic tourism is considered. The economic and organizational characteristics of the restaurant chain "Resta" and its competitiveness in the market of Odessa are analyzed. Organizational measures have been invented to form a cluster strategy for the development of Resta restaurant chain services. The economic expediency of the cluster strategy of services of the "Resta" network is offered and substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.subjectпідприємства ресторанного бізнесуen_US
dc.subjectстратегії розвиткуen_US
dc.subjectефективність господарської діяльностіen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectкластерна стратегіяen_US
dc.subjectgastronomic tourismen_US
dc.subjectrestaurant business enterprisesen_US
dc.subjectdevelopment strategiesen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectclustersen_US
dc.subjectcluster strategyen_US
dc.subject242 «Туризм»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleСтратегiя розвитку гастрономiчного туризму (на прикладi ресторанної мережi «Реста»)en_US
dc.title.alternativeThe strategy of development gastronomic tourism (using the example of the restaurant chain "Resta")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурш В.О. Кваліфікаційна робота.pdf570,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гурш В.О. Реферат.pdf505,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.