Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗатишняк, Т.О.-
dc.date.accessioned2021-03-12T11:46:02Z-
dc.date.available2021-03-12T11:46:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗатишняк Т. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «поїхали з нами» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / Т. О. Затишняк; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12548-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – маркетинг, управління маркетинговою діяльністю, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику, аналіз економічної та маркетингової діяльності туристичного підприємства «Поїхали з нами», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект маркетингових заходів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the tourist industry enterprises. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – were described. The general characteristic, the analysis of economic and marketing activity of the tourist enterprise "Let's go with us" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. The recommendations for improving the marketing activity of the investigated enterprise were proposed and grounded, and the economic effect of marketing activity was determined by the method of "marketing ROI".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectключові елементи споживчої цінностіen_US
dc.subject«маркетинговий ROI»en_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectkey elements of consumer valueen_US
dc.subject"marketing ROI"en_US
dc.subject242 «Туризм»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства «Поїхали з нами»en_US
dc.title.alternativeImprovement of management of marketing activity of the tourist enterprise "Let's go with us"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.