Стратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоні
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглянуто загальні поняття «діловий туризм», «бізнес-туризм» та його стан розвитку в країні та в Одеському регіоні. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід ділового туризму. Проведено аналіз наявних ресурсів розвитку ділового туризму в Одеському регіоні. За результатами дослідження сформульована доцільність будівництва нового виставкового павільйону в місті Одеса. Було економічно обґрунтовано відкриття виставкового павільйону з метою розвитку ділового туризму в регіоні.
The work considers the general concepts of «business tourism" and its state of development in the country and in the Odessa region. The international and domestic experience of business tourism is analyzed. The analysis of the available resources for the development of business tourism in the Odessa region. Based on the results of the study, the expediency of building a new exhibition pavilion in the city of Odessa was formulated. It was economically feasible to open an exhibition pavilion in order to develop business tourism in the region.
The work considers the general concepts of «business tourism" and its state of development in the country and in the Odessa region. The international and domestic experience of business tourism is analyzed. The analysis of the available resources for the development of business tourism in the Odessa region. Based on the results of the study, the expediency of building a new exhibition pavilion in the city of Odessa was formulated. It was economically feasible to open an exhibition pavilion in order to develop business tourism in the region.
Опис
Ключові слова
діловий туризм, індустрія MICE, інсентив-туризм, TMC-агентство, ділова подорож, бізнес-готель, виставкова діяльність, віртуальна виставка, business tourism, MICE industry, incentive tourism, TMC agency, business trip, business hotel, exhibition activities, virtual exhibition, 242 «Туризм», кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Бібліографічний опис
Сахошко Ю. П. Стратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / Ю. П. Сахошко; наук. кер. О. В. Шикіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с.