Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахошко, Ю.П.-
dc.date.accessioned2021-03-12T12:19:15Z-
dc.date.available2021-03-12T12:19:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСахошко Ю. П. Стратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / Ю. П. Сахошко; наук. кер. О. В. Шикіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12551-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто загальні поняття «діловий туризм», «бізнес-туризм» та його стан розвитку в країні та в Одеському регіоні. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід ділового туризму. Проведено аналіз наявних ресурсів розвитку ділового туризму в Одеському регіоні. За результатами дослідження сформульована доцільність будівництва нового виставкового павільйону в місті Одеса. Було економічно обґрунтовано відкриття виставкового павільйону з метою розвитку ділового туризму в регіоні.en_US
dc.description.abstractThe work considers the general concepts of «business tourism" and its state of development in the country and in the Odessa region. The international and domestic experience of business tourism is analyzed. The analysis of the available resources for the development of business tourism in the Odessa region. Based on the results of the study, the expediency of building a new exhibition pavilion in the city of Odessa was formulated. It was economically feasible to open an exhibition pavilion in order to develop business tourism in the region.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectділовий туризмen_US
dc.subjectіндустрія MICEen_US
dc.subjectінсентив-туризмen_US
dc.subjectTMC-агентствоen_US
dc.subjectділова подорожen_US
dc.subjectбізнес-готельen_US
dc.subjectвиставкова діяльністьen_US
dc.subjectвіртуальна виставкаen_US
dc.subjectbusiness tourismen_US
dc.subjectMICE industryen_US
dc.subjectincentive tourismen_US
dc.subjectTMC agencyen_US
dc.subjectbusiness tripen_US
dc.subjectbusiness hotelen_US
dc.subjectexhibition activitiesen_US
dc.subjectvirtual exhibitionen_US
dc.subject242 «Туризм»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleСтратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоніen_US
dc.title.alternativeStrategic directions for the development of business tourism in the Odessa regionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сахошко Ю.П. Кваліфікаційна робота.pdf256,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сахошко Ю.П. Реферат.pdf288,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.