Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
Назва: Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia»
Інші назви: Increasing the competitiveness of the tourist enterprise "Geografia"
Автори: Фіалка, О.В.
Бібліографічний опис: Фіалка О. В. Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. В. Фіалка; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентна позиція
ключові елементи споживчої цінності
«маркетинговий ROI»
competitiveness
competitive position
key elements of consumer value
"marketing ROI"
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – конкурентоспроможність, конкурентна позиція, ключові елементи споживчої цінності. Надано загальну характеристику, аналіз економічної діяльності та управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «Geografia», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення управління конкурентоспроможністю досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект відповідних заходів.
The work deals with the theoretical & practical aspects of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – is revealed. The general characteristic, the analysis of economic activity and management of competitiveness of the tourist enterprise "Geografia" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. Measures to improve the competitiveness management of the researched enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of the corresponding measures is determined by the method of "marketing ROI".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіалка О.В. Кваліфікаційна робота.pdf802,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Фіалка О.В. Реферат.pdf229,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.