Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
Title: Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia»
Other Titles: Increasing the competitiveness of the tourist enterprise "Geografia"
Authors: Фіалка, О.В.
Citation: Фіалка О. В. Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. В. Фіалка; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентна позиція
ключові елементи споживчої цінності
«маркетинговий ROI»
competitiveness
competitive position
key elements of consumer value
"marketing ROI"
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – конкурентоспроможність, конкурентна позиція, ключові елементи споживчої цінності. Надано загальну характеристику, аналіз економічної діяльності та управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «Geografia», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення управління конкурентоспроможністю досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект відповідних заходів.
The work deals with the theoretical & practical aspects of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – is revealed. The general characteristic, the analysis of economic activity and management of competitiveness of the tourist enterprise "Geografia" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. Measures to improve the competitiveness management of the researched enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of the corresponding measures is determined by the method of "marketing ROI".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фіалка О.В. Кваліфікаційна робота.pdf802,8 kBAdobe PDFView/Open
Фіалка О.В. Реферат.pdf229,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.