Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіалка, О.В.-
dc.date.accessioned2021-03-12T12:36:05Z-
dc.date.available2021-03-12T12:36:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФіалка О. В. Підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. В. Фіалка; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12553-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Розкрито сутність основних понять – конкурентоспроможність, конкурентна позиція, ключові елементи споживчої цінності. Надано загальну характеристику, аналіз економічної діяльності та управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «Geografia», досліджено конкурентну позицію за ключовими елементами споживчої цінності, визначено сукупність чинників впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення управління конкурентоспроможністю досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект відповідних заходів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical & practical aspects of increasing the competitiveness of the tourist enterprise. The essence of the basic concepts - marketing, management of marketing activity, competitive position – is revealed. The general characteristic, the analysis of economic activity and management of competitiveness of the tourist enterprise "Geografia" are given, the competitive position on key elements of consumer value is investigated, the set of factors of influence on competitiveness of the tourist enterprise is defined. Measures to improve the competitiveness management of the researched enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of the corresponding measures is determined by the method of "marketing ROI".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectключові елементи споживчої цінностіen_US
dc.subject«маркетинговий ROI»en_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectkey elements of consumer valueen_US
dc.subject"marketing ROI"en_US
dc.subject242 «Туризм»en_US
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства «Geografia»en_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the tourist enterprise "Geografia"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіалка О.В. Кваліфікаційна робота.pdf802,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Фіалка О.В. Реферат.pdf229,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.