Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554
Назва: Дослідження можливостей розвитку корпоративного туризму в м. Одеса (на прикладі туристичного підприємства «Асна Тревел»)
Інші назви: Researching of opportunities of the development of corporate tourism in Odesa in the example of a tourist enterprise Asna Travel
Автори: Шувера, О.О.
Бібліографічний опис: Шувера О. О. Дослідження можливостей розвитку корпоративного туризму в м. Одеса (на прикладі туристичного підприємства «АСНА ТРЕВЕЛ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. О. Шувера; наук. кер. В. Г. Герасименко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 97 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: діловий туризм
корпоративний туризм
МІСЕ – туризм
індустрія зустрічей
ринок корпоративних послуг
business tourism
corporate tourism
MISE – tourism
industry meetings
corporate services market
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного напряму. Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса, розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено соціально-економічний ефект від його впровадження.
The work discusses theoretical and practical issues of modern development of business tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist direction were carried out. The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour project was developed in Odessa, the socio-economic effect of its implementation was determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шувера О.О. Кваліфікаційна робота.pdf184,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шувера О.О. Реферат.pdf110,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.