Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554
Title: Дослідження можливостей розвитку корпоративного туризму в м. Одеса (на прикладі туристичного підприємства «Асна Тревел»)
Other Titles: Researching of opportunities of the development of corporate tourism in Odesa in the example of a tourist enterprise Asna Travel
Authors: Шувера, О.О.
Citation: Шувера О. О. Дослідження можливостей розвитку корпоративного туризму в м. Одеса (на прикладі туристичного підприємства «АСНА ТРЕВЕЛ») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / О. О. Шувера; наук. кер. В. Г. Герасименко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 97 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: діловий туризм
корпоративний туризм
МІСЕ – туризм
індустрія зустрічей
ринок корпоративних послуг
business tourism
corporate tourism
MISE – tourism
industry meetings
corporate services market
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного напряму. Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса, розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено соціально-економічний ефект від його впровадження.
The work discusses theoretical and practical issues of modern development of business tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist direction were carried out. The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour project was developed in Odessa, the socio-economic effect of its implementation was determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12554
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шувера О.О. Кваліфікаційна робота.pdf184,34 kBAdobe PDFView/Open
Шувера О.О. Реферат.pdf110,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.