Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12600
Назва: Перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в Україні
Інші назви: Prospects for development of small and medium-sized businesses in Ukraine
Автори: Примаченко, К.О.
Бібліографічний опис: Примаченко К. О. Перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за магістерською програмою «Корпоративні фінанси» / К. О. Примаченко; наук. кер. С. О. Домбровська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 88 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
малий та середній бізнес
суб’єкт малого підприємництва
ринок малого і середнього бізнесу
прибуток
entrepreneurship
small and medium business
small business entity
market of small and medium business
profit
072 «Фінанси, банківська справа та страхування»
кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку
Короткий огляд (реферат): У першому розділі розкрито сутність визначення «підприємництво», визначено критерії, за якими класифікується малий та середній бізнес, розглянуто законодавчу базу, що регулює діяльність малого та середнього бізнесу. У другому розділі проаналізовано стан ринку малого і середнього бізнесу, розглянуто доступні джерела фінансування підприємництва в Україні, проведено аналіз діяльності суб’єкта малого підприємництва «My Way Coffee». У третьому розділі побудовано кореляційно-регресійну модель діяльності «My Way Coffee», виявлено проблеми розвитку сектору малого і середнього бізнесу в Україні та надано рекомендації щодо його активізації.
The first section reveals the essence of the definition of "entrepreneurship", defines the criteria by which small and medium-sized businesses are classified, considers the legal framework governing the activities of small and medium-sized businesses. The second section analyzes the state of the small and medium business market, considers the available sources of financing for entrepreneurship in Ukraine, analyzes the activities of the small business entity "My Way Coffee". The third section builds a correlation-regression model of My Way Coffee, identifies problems in the development of the small and medium business sector in Ukraine and provides recommendations for its activation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12600
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.