Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12610
Назва: Вплив цифровізації на взаємодію банків і підприємств малого та середнього бізнесу України
Інші назви: The impact of digitalization on the interaction of banks and of small and medium business enterprises of Ukraine
Автори: Мастерюк, К.Х.
Бібліографічний опис: Мастерюк К. Х. Вплив цифровізації на взаємодію банків і підприємств малого та середнього бізнесу України : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за магістерською програмою «Управління діяльністю банків на фінансовому ринку» / К. Х. Мастерюк; наук. кер. Л. В. Кузнєцова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 89 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цифровізація
банк
малий та середній бізнес
інновація
автоматизація
банківські послуги
статистика
економічне зростання
фінансові послуги
digitalization
bank
small and medium business
innovation
automation
banking services
statistics
economic growth
financial services
072 «Фінанси, банківська справа та страхування»
кафедра банківської справи
Короткий огляд (реферат): Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. У роботі розглядаються теоретичні аспекти цифровізації та її впливу на відносини банків та підприємств малого та середнього бізнесу. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід цифровізації відносин між банками та підприємствами малого та середнього бізнесу, переваги та недоліки, а також напрямки подальшого розвитку та вдосконалення цього процесу. Запропоновано ряд рекомендацій щодо покращення функціонування банківських продуктів та послуг для представників малого та середнього бізнесу в умовах цифровізації.
The paper considers the theoretical aspects of digitalization and its impact on the relationship between banks and small and medium enterprises. The international and domestic experience of digitalization of relations between banks and enterprises of small and medium business, advantages and disadvantages, as well as directions of further development and improvement of this process are analyzed. A number of recommendations for improving the functioning of banking products and services for small and medium-sized businesses in the context of digitalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12610
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.