Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12644
Назва: Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Нова Лінія»)
Інші назви: Increasing the level of competitiveness of the enterprise (on the example of PJSC "New Line")
Автори: Бабіцький, Р.В.
Бібліографічний опис: Бабіцький Р. В. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Нова Лінія») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / Р. В. Бабіцький; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 83 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
складові конкурентоспроможності підприємства
рівень конкурентоспроможності підприємства
оцінка конкурентоспроможності торгового підприємства
enterprise competitiveness
components of enterprise competitiveness
level of enterprise competitiveness
assessment of trade enterprise competitiveness
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти категорії конкурентоспроможність підприємства, факторів, що її визначають, а також сучасні підходи та методики оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано: роздрібний ринок будівельних матеріалів, фінансово-економічний стан підприємства ПрАТ «Нова Лінія», рівень конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Нова Лінія». Запропоновано збільшення конкурентоспроможності підприємства за рахунок підвищення рівня маркетингової складової та вдосконалення програми лояльності.
The paper considers the theoretical aspects of the category of enterprise competitiveness, the factors that determine it, as well as modern approaches and methods of assessing the competitiveness of the enterprise. Analyzed: retail market of building materials, financial and economic condition of the enterprise PJSC "New Line", the level of competitiveness of the enterprise PJSC "New Line". It is proposed to increase the competitiveness of the enterprise by increasing the level of marketing component and improving the loyalty program.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12644
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.