Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабіцький, Р.В.-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:52:42Z-
dc.date.available2021-03-23T09:52:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабіцький Р. В. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Нова Лінія») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / Р. В. Бабіцький; наук. кер. О. С. Літвінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 83 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12644-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти категорії конкурентоспроможність підприємства, факторів, що її визначають, а також сучасні підходи та методики оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано: роздрібний ринок будівельних матеріалів, фінансово-економічний стан підприємства ПрАТ «Нова Лінія», рівень конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Нова Лінія». Запропоновано збільшення конкурентоспроможності підприємства за рахунок підвищення рівня маркетингової складової та вдосконалення програми лояльності.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the category of enterprise competitiveness, the factors that determine it, as well as modern approaches and methods of assessing the competitiveness of the enterprise. Analyzed: retail market of building materials, financial and economic condition of the enterprise PJSC "New Line", the level of competitiveness of the enterprise PJSC "New Line". It is proposed to increase the competitiveness of the enterprise by increasing the level of marketing component and improving the loyalty program.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectскладові конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.subjectрівень конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.subjectоцінка конкурентоспроможності торгового підприємстваen_US
dc.subjectenterprise competitivenessen_US
dc.subjectcomponents of enterprise competitivenessen_US
dc.subjectlevel of enterprise competitivenessen_US
dc.subjectassessment of trade enterprise competitivenessen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleПідвищення рівня конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Нова Лінія»)en_US
dc.title.alternativeIncreasing the level of competitiveness of the enterprise (on the example of PJSC "New Line")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.