Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабовська, К.О.-
dc.date.accessioned2021-03-23T10:44:50Z-
dc.date.available2021-03-23T10:44:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрабовська К. О. Формування елементів стратегії зростання прибутку підприємства( на прикладі ТОВ «Архілайн») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. О. Грабовська; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12648-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування прибутку підприємств, досліджено чинники впливу на зростання прибутку та можливі напрямки його зростання, розглядається нова стратегія зростання прибутку. Проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ “Архілайн” за період 2017-2019 рр., його фінансову стійкість та перспективні напрями зростання прибутку. Запропоновано три елементи нової стратегії підвищення прибутку: впровадження нового HR-відділу, для відбору робітників та вдосконалення професійного рівня все існуючих співробітників, пошук нових постачальників матеріалів для надання будівельних послуг, створення іміджу компанії.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of profit formation are considered in the work enterprises, the factors influencing the growth of profits and possible directions of its growth, a new strategy of profit growth is considered. The main technical and economic indicators of LLC activity are analyzed Archiline for the period 2017-2019, its financial stability and prospects directions of profit growth. Three elements of a new strategy to increase profits are proposed: the introduction of a new HR department to select employees and improve the professional level of all existing employees, finding new suppliers of materials for construction services, creating a company image.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectприбутковістьen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectшляхиen_US
dc.subjectнапрямкиen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегічна картаen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectwaysen_US
dc.subjectdirectionsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectstrategic mapen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleФормування елементів стратегії зростання прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Архілайн»)en_US
dc.title.alternativeFormation of elements of the company's profit growth strategy (on the example of Archiline LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.