Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12656
Назва: Асортиментна політика підприємства та шляхи її вдосконалення (на прикладі торгового підприємства «Ідеал»)
Інші назви: Product assortment policy of the enterprise and ways of its improvement (on the example of the company «Ideal»)
Автори: Олейник, К.О.
Бібліографічний опис: Олейник К. О. Асортиментна політика підприємства та шляхи її вдосконалення» (на прикладі торгового підприємства «Ідеал») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. О. Олейник; наук. кер. В. С. Малишко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 113 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: товарна політика
асортиментна політика
маркетингова політика
оптимізація асортименту
product assortment policy
trade policy
marketing policy
optimization of product assortment
076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування асортиментної політики на підприємствах торгівля, як потужної складової товарної політики. Особлива увага надається факторам впливу на асортименту політику та етапам розробки асортиментної політики. Проаналізовано особливості діяльності супермаркету ТОВ «ІДЕАЛ». Виявлено склад товарного асортименту, надано його класифікації. В наявності дослідження рівня та динаміки основних показників діяльності. Проаналізована діюча асортиментна політика підприємства. Запропоновано заходи щодо оптимізації процесу формування товарного асортименту, які б надали змогу підвищити прибутковість компанії та рівень її іміджу на ринку торгових послуг.
The diploma thesis examines the theoretical aspects of the formation of assortment policy at trade enterprises, as a powerful component of product policy. Particular attention is paid to the factors influencing the assortment policy and the stages of the assortment policy development. The features of the activity of the supermarket LLC "IDEAL" are analyzed. Found a warehouse of goods assortment, provided its classification. In the presence of a study of the level and dynamics of key performance indicators. Measures are proposed to optimize the process of forming a product range, which provided an opportunity to increase the company's profitability and the level of its image in the market of trade services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12656
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олейник К.О. Кваліфікаційна робота.pdf553,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Олейник К.О. Реферат.pdf599,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.