Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлейник, К.О.-
dc.date.accessioned2021-03-23T11:31:56Z-
dc.date.available2021-03-23T11:31:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОлейник К. О. Асортиментна політика підприємства та шляхи її вдосконалення» (на прикладі торгового підприємства «Ідеал») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. О. Олейник; наук. кер. В. С. Малишко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 113 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12656-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування асортиментної політики на підприємствах торгівля, як потужної складової товарної політики. Особлива увага надається факторам впливу на асортименту політику та етапам розробки асортиментної політики. Проаналізовано особливості діяльності супермаркету ТОВ «ІДЕАЛ». Виявлено склад товарного асортименту, надано його класифікації. В наявності дослідження рівня та динаміки основних показників діяльності. Проаналізована діюча асортиментна політика підприємства. Запропоновано заходи щодо оптимізації процесу формування товарного асортименту, які б надали змогу підвищити прибутковість компанії та рівень її іміджу на ринку торгових послуг.en_US
dc.description.abstractThe diploma thesis examines the theoretical aspects of the formation of assortment policy at trade enterprises, as a powerful component of product policy. Particular attention is paid to the factors influencing the assortment policy and the stages of the assortment policy development. The features of the activity of the supermarket LLC "IDEAL" are analyzed. Found a warehouse of goods assortment, provided its classification. In the presence of a study of the level and dynamics of key performance indicators. Measures are proposed to optimize the process of forming a product range, which provided an opportunity to increase the company's profitability and the level of its image in the market of trade services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectоптимізація асортиментуen_US
dc.subjectproduct assortment policyen_US
dc.subjecttrade policyen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectoptimization of product assortmenten_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleАсортиментна політика підприємства та шляхи її вдосконалення (на прикладі торгового підприємства «Ідеал»)en_US
dc.title.alternativeProduct assortment policy of the enterprise and ways of its improvement (on the example of the company «Ideal»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олейник К.О. Кваліфікаційна робота.pdf553,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Олейник К.О. Реферат.pdf599,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.