Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12659
Назва: Маркетинг підприємств побутових послуг м. Одеси
Інші назви: Marketing of household services in the city of Odessa
Автори: Бороденко, Т.В.
Бібліографічний опис: Бороденко Т. В. Маркетинг побутових послуг м. Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Т. В. Бороденко; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 86 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетинг послуг
підприємства побутових послуг
анкетування
дитяча перукарня
marketing
marketing services
household services
questioning
children's hairdresser
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливостi маркетингу послуг. специфiка підприємств побутових послуг. Проаналізовано сучасний стан ринку побутових послуг в сфері перукарства в місті Одеса. Запропоновано результати аналізу анкетування використати як обґрунтування проекту спеціалізованої дитячій перукарні: її знаходження, фінансового стану, показників економічної.
Theoretical aspects and peculiarities of marketing services, specialization of household services enterprises were considered in the diploma. The current state of the market of household services in the field of hairdressing in the city of Odessa was analyzed.The results of the questionnaire analysis are proposed to be used as a justification for the project of specialized children's hairdressing: its location, financial condition, indicators of economic efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12659
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.