Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
Title: | Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» |
Other Titles: | Improving the marketing communications of a trading company on the example of TН "Imperiya Kholodu" |
Authors: | Дячук, К.А. |
Citation: | Дячук К. А. Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. А. Дячук; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | ринок HoReCa ринок FMCG маркетингові комунікації Інтернет- реклама Viber-розсилка HoReCa market FMCG market marketing communications Internet advertising Viber-mailing 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових
комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості
маркетингових комунікацій торгівельних підприємств.
Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду»,
складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті
HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія
Холоду».
Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та
меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів,
розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи. The theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of trade enterprises are considered in the work. The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed, the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" is resulted. Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the costs of the proposed marketing activities are calculated. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дячук К.А. Кваліфікаційна робота.pdf | 656,55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Дячук К.А. Реферат.pdf | 425,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.