Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
Назва: | Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» |
Інші назви: | Improving the marketing communications of a trading company on the example of TН "Imperiya Kholodu" |
Автори: | Дячук, К.А. |
Бібліографічний опис: | Дячук К. А. Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. А. Дячук; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | ринок HoReCa ринок FMCG маркетингові комунікації Інтернет- реклама Viber-розсилка HoReCa market FMCG market marketing communications Internet advertising Viber-mailing 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових
комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості
маркетингових комунікацій торгівельних підприємств.
Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду»,
складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті
HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія
Холоду».
Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та
меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів,
розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи. The theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of trade enterprises are considered in the work. The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed, the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" is resulted. Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the costs of the proposed marketing activities are calculated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дячук К.А. Кваліфікаційна робота.pdf | 656,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Дячук К.А. Реферат.pdf | 425,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.