Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду»
Інші назви: Improving the marketing communications of a trading company on the example of TН "Imperiya Kholodu"
Автори: Дячук, К.А.
Бібліографічний опис: Дячук К. А. Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. А. Дячук; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ринок HoReCa
ринок FMCG
маркетингові комунікації
Інтернет- реклама
Viber-розсилка
HoReCa market
FMCG market
marketing communications
Internet advertising
Viber-mailing
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій торгівельних підприємств. Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду», складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія Холоду». Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів, розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи.
The theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of trade enterprises are considered in the work. The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed, the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" is resulted. Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the costs of the proposed marketing activities are calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук К.А. Кваліфікаційна робота.pdf656,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Дячук К.А. Реферат.pdf425,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.