Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, К.А.-
dc.date.accessioned2021-03-24T08:45:15Z-
dc.date.available2021-03-24T08:45:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДячук К. А. Удосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. А. Дячук; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12660-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти. Сутність і організація маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові, особливості маркетингових комунікацій торгівельних підприємств. Проаналізовано організаційно-економічний розвиток ТД «Імперія Холоду», складено загальну характеристику діяльності Одеської філії ТД «Імперія Холоду» у сегменті HoReCa, наведено характеристику комплексу маркетингу Одеської філії ТД «Імперія Холоду». Запропоновано рекомендації щодо удосконалення використання Інтернет-реклами та меседжерів, запропоновано створення Інтернет-магазину та ряд маркетингових заходів, розраховано витрати на запропоновані маркенгові заходи.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components, features of marketing communications of trade enterprises are considered in the work. The organizational and economic development of TН "Imperiya Kholodu" is analyzed, the general characteristic of activity of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" in the HoReCa segment is made, the characteristic of a complex of marketing of the Odessa branch of TН "Imperiya Kholodu" is resulted. Recommendations for improving the use of Internet advertising and messengers are proposed, the creation of an online store and a number of marketing activities are proposed, the costs of the proposed marketing activities are calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectринок HoReCaen_US
dc.subjectринок FMCGen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет- рекламаen_US
dc.subjectViber-розсилкаen_US
dc.subjectHoReCa marketen_US
dc.subjectFMCG marketen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectInternet advertisingen_US
dc.subjectViber-mailingen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій торгівельного підприємства на прикладі ТД «Імперія холоду»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communications of a trading company on the example of TН "Imperiya Kholodu"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук К.А. Кваліфікаційна робота.pdf656,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Дячук К.А. Реферат.pdf425,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.