Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера»
Інші назви: Improving the marketing communication policy of PE "Altera"
Автори: Карпюк, Е.В.
Бібліографічний опис: Карпюк Е. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Е. В. Карпюк; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 104 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
SMM
marketing
marketing communications
SMM
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сутність маркетингової комунікативної політики підприємства; розглянуто основні підходи до формування комплексу маркетингових комунікацій; досліджено особливості реклами як інструмента реалізації маркетингових цілей підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству ПП «Альтера»; вивчено особливості маркетингового середовища підприємства ПП «Альтера»; досліджено маркетингову комунікативну політику підприємства ПП «Альтера». Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» у віртуальному середовищі; запропоновано шляхи вдосконалeння SMM-діяльності підприємства; розроблено заходи щодо підвищення системності комплексу маркетингових комунікацій.
The essence of marketing communicative policy of the enterprise is considered in the work; the main approaches to the formation of a complex of marketing communications are considered; features of advertising as a tool for realization of marketing goals of the enterprise are investigated. The organizational and economic characteristics of the enterprise PE "Altera" are given; the peculiarities of the marketing environment of the enterprise PE "Altera" are studied; the marketing communicative policy of the enterprise PE "Altera" is investigated. Measures to improve the marketing communication policy of PE "Altera" in a virtual environment are recommended; the ways of improvement of SMM-activity of the enterprise are offered; measures have been developed to increase the systemic nature of the marketing communications complex.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпюк Е.В. Кваліфікаційна робота.pdf934,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карпюк Е.В. Реферат.pdf515,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.