Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпюк, Е.В.-
dc.date.accessioned2021-03-24T08:53:10Z-
dc.date.available2021-03-24T08:53:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпюк Е. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Е. В. Карпюк; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 104 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність маркетингової комунікативної політики підприємства; розглянуто основні підходи до формування комплексу маркетингових комунікацій; досліджено особливості реклами як інструмента реалізації маркетингових цілей підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику підприємству ПП «Альтера»; вивчено особливості маркетингового середовища підприємства ПП «Альтера»; досліджено маркетингову комунікативну політику підприємства ПП «Альтера». Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» у віртуальному середовищі; запропоновано шляхи вдосконалeння SMM-діяльності підприємства; розроблено заходи щодо підвищення системності комплексу маркетингових комунікацій.en_US
dc.description.abstractThe essence of marketing communicative policy of the enterprise is considered in the work; the main approaches to the formation of a complex of marketing communications are considered; features of advertising as a tool for realization of marketing goals of the enterprise are investigated. The organizational and economic characteristics of the enterprise PE "Altera" are given; the peculiarities of the marketing environment of the enterprise PE "Altera" are studied; the marketing communicative policy of the enterprise PE "Altera" is investigated. Measures to improve the marketing communication policy of PE "Altera" in a virtual environment are recommended; the ways of improvement of SMM-activity of the enterprise are offered; measures have been developed to increase the systemic nature of the marketing communications complex.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of PE "Altera"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпюк Е.В. Кваліфікаційна робота.pdf934,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карпюк Е.В. Реферат.pdf515,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.