Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіор, А.І.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:14:10Z-
dc.date.available2021-03-24T09:14:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКіор А. І. Поведінка споживачів ТОВ «Гетьман Одеса» на ринку органічних продуктів харчування : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / А. І. Кіор; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12662-
dc.description.abstractПредметом даної кваліфікаційної роботи є аналіз потреб споживачів та модель купівельної поведінки споживачів на ринку органічної продукції споживання. Об'єкт випускної роботи – діяльність підприємства, що пропонує товари органічного походження на ринку Одеси. В першому розділі розглянуто концептуальні засади поведінки споживачів; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження поведінки споживачів ТОВ «Гетьман Одеса»; в третьому практичному розділі відображено пропозиції щодо розробки стратегії позиціонування ТОВ «Гетьман Одеса».en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. The subject of this diploma is analysis of consumer needs and model of consumer buying behavior in the market of organic consumer products. The object of the thesis is activity of the enterprise offering the goods of an organic market of Odessa. In the first chapter, I rooted the conceptual principles of consumer behavior; analytical chapter included the results of research of behavior of consumers of LLC Hetman Odessa; in the third practical chapter proposals for developing a positioning strategy for Hetman Odessa LLC are displayed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectстратегія позиціонуванняen_US
dc.subjectсемантичний диференціалen_US
dc.subjectпрограма маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectpositioning strategyen_US
dc.subjectsemantic differentialen_US
dc.subjectmarketing communications programen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleПоведінка споживачів ТОВ «Гетьман Одеса» на ринку органічних продуктів харчуванняen_US
dc.title.alternativeConsumer behavior of Hetman Odessa LLC in the market of organic food productsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кіор А.І. Кваліфікаційна робота.pdf580,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кіор А.І. Реферат.pdf622,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.