Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12663
Назва: | Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» |
Інші назви: | Improving the marketing activities of the company "Southern Confectionery Company" |
Автори: | Клішина, К.В. |
Бібліографічний опис: | Клішина К. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. В. Клішина; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг маркетингові комунікації SMM marketing marketing communications SMM 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розкрито сутність і значення маркетингової діяльності; визначено способи організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства; досліджено основні методики визначення ефективності маркетингової діяльності.
Надано техніко-економічну характеристику підприємству «Південна кондитерська компанія»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Південна кондитерська компанія», проаналізувано складові маркетингової діяльності підприємства «ПКК».
Рекомендовано заходи з удосконалення діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» в Інтернет середовищі, надано рекомендації щодо диверсифікації збутової політики підприємства «ПКК»; запропоновано шляхи покращення просування «ПКК» в соціальних мережах. The essence and significance of marketing activity is revealed in the work; methods of organization and management of marketing activities of the enterprise are determined; the basic methods of determining the effectiveness of marketing activities are studied. The technical and economic characteristic of the enterprise "Southern confectionery company" is given; the marketing environment of the enterprise "Southern confectionery company" is investigated, the components of marketing activity of the enterprise "PKK" are analyzed. Measures to improve the activities of the company "Southern Confectionery Company" in the Internet environment are recommended, recommendations are given for the diversification of sales policy of the company "PKK"; suggested ways to improve the promotion of "PAC" in social networks. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12663 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клішина К.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 208,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Клішина К.В. Реферат.pdf | 159,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.