Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлішина, К.В.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:23:28Z-
dc.date.available2021-03-24T09:23:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКлішина К. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. В. Клішина; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12663-
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність і значення маркетингової діяльності; визначено способи організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства; досліджено основні методики визначення ефективності маркетингової діяльності. Надано техніко-економічну характеристику підприємству «Південна кондитерська компанія»; досліджено маркетингове середовище підприємства «Південна кондитерська компанія», проаналізувано складові маркетингової діяльності підприємства «ПКК». Рекомендовано заходи з удосконалення діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія» в Інтернет середовищі, надано рекомендації щодо диверсифікації збутової політики підприємства «ПКК»; запропоновано шляхи покращення просування «ПКК» в соціальних мережах.en_US
dc.description.abstractThe essence and significance of marketing activity is revealed in the work; methods of organization and management of marketing activities of the enterprise are determined; the basic methods of determining the effectiveness of marketing activities are studied. The technical and economic characteristic of the enterprise "Southern confectionery company" is given; the marketing environment of the enterprise "Southern confectionery company" is investigated, the components of marketing activity of the enterprise "PKK" are analyzed. Measures to improve the activities of the company "Southern Confectionery Company" in the Internet environment are recommended, recommendations are given for the diversification of sales policy of the company "PKK"; suggested ways to improve the promotion of "PAC" in social networks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства «Південна кондитерська компанія»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of the company "Southern Confectionery Company"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клішина К.В. Кваліфікаційна робота.pdf208,03 kBAdobe PDFView/Open
Клішина К.В. Реферат.pdf159,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.