Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються основні цілі, завдання та принципи банківського маркетингу;
сутність банківських послуг та специфіка їхнього маркетингу; визначення ефективності
маркетингу банківських послуг
Проаналізовано господарську діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»;
маркетингову діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетинг банківських послуг ПАТ
«Райффайзен Банк Аваль».
Рекомендовано заходи щодо оптимізації лінійки продуктів і послуг банку і клієнтської
бази ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; впровадження послуг скорингу і андеррайтингу для
корпоративних клієнтів банку; проведено розрахунок і оцінка економічного ефекту від
запропонованих маркетингових заходів.
The paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of marketing of banking services Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval. Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed marketing activities was carried out.
The paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of marketing of banking services Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval. Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed marketing activities was carried out.
Опис
Бібліографічний опис
Кубаяті К. Т. Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. Т. Кубаяті; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 107 с.