Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664
Назва: Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах
Інші назви: Marketing activities of the bank PJSC "Raiffeisen Bank Aval" in modern conditions
Автори: Кубаяті, К.Т.
Бібліографічний опис: Кубаяті К. Т. Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. Т. Кубаяті; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 107 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
банківський маркетинг
банківський продукт
банківська послуга
скоринг
андеррайтинг
marketing
banking marketing
banking product
banking service
scoring
underwriting
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються основні цілі, завдання та принципи банківського маркетингу; сутність банківських послуг та специфіка їхнього маркетингу; визначення ефективності маркетингу банківських послуг Проаналізовано господарську діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетингову діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетинг банківських послуг ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». Рекомендовано заходи щодо оптимізації лінійки продуктів і послуг банку і клієнтської бази ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; впровадження послуг скорингу і андеррайтингу для корпоративних клієнтів банку; проведено розрахунок і оцінка економічного ефекту від запропонованих маркетингових заходів.
The paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of marketing of banking services Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval. Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed marketing activities was carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кубаяті К.Т. Кваліфікаційна робота.pdf212,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кубаяті К.Т. Реферат.pdf152,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.