Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКубаяті, К.Т.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:29:36Z-
dc.date.available2021-03-24T09:29:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКубаяті К. Т. Маркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / К. Т. Кубаяті; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 107 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні цілі, завдання та принципи банківського маркетингу; сутність банківських послуг та специфіка їхнього маркетингу; визначення ефективності маркетингу банківських послуг Проаналізовано господарську діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетингову діяльність ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; маркетинг банківських послуг ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». Рекомендовано заходи щодо оптимізації лінійки продуктів і послуг банку і клієнтської бази ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; впровадження послуг скорингу і андеррайтингу для корпоративних клієнтів банку; проведено розрахунок і оцінка економічного ефекту від запропонованих маркетингових заходів.en_US
dc.description.abstractThe paper discusses the main goals, objectives and principles of banking marketing; the essence of banking services, the specifics of their marketing; determining the effectiveness of marketing of banking services Analyzed the economic activity of РJSC "Raiffeisen Bank Aval"; marketing activities of PJSC Raiffeisen Bank Aval; marketing of banking services of PJSC Raiffeisen Bank Aval. Recommended measures to optimize the line of products and services of the bank and the client base of OJSC Raiffeisen Bank Aval; introduction of scoring and underwriting services for the bank's corporate clients; the calculation and assessment of the economic effect of the proposed marketing activities was carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectбанківська послугаen_US
dc.subjectскорингen_US
dc.subjectандеррайтингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbanking marketingen_US
dc.subjectbanking producten_US
dc.subjectbanking serviceen_US
dc.subjectscoringen_US
dc.subjectunderwritingen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингова діяльність банку ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сучасних умовахen_US
dc.title.alternativeMarketing activities of the bank PJSC "Raiffeisen Bank Aval" in modern conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кубаяті К.Т. Кваліфікаційна робота.pdf212,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кубаяті К.Т. Реферат.pdf152,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.