Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисяна, О.О.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:35:56Z-
dc.date.available2021-03-24T09:35:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисяна О. О. Комунікативна політика в системі маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / О. О. Лисяна; наук. кер. А. О. Губерник; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12665-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти основ комунікаційної політики на підприємстві. Проаналізовано маркетингову політику комунікацій ЗАТ «Житомирські ласощі», складено загальну характеристику діяльності кондитерської фабрики, наведено маркетинговий аналіз ключових показників діяльності компанії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ЗАТ «Житомирські ласощі», розроблений стратегічний план управління комунікативною політикою та виконана оцінка його ефективності.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects foundations of communication policy in the enterprise. The marketing policy of communications of CJSC "Zhytomyr lasoshchi" is analyzed, the general characteristic of activity of confectionery factory is made, the marketing analysis of key indicators of activity of the company is resulted . Recommendations on improvement of a complex of marketing communications of CJSC Zhytomyrski Lasoshchi are offered, the strategic plan of management of a communicative policy is developed and the estimation of its efficiency is executed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectоцінка ефективностіen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет-рекламаen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectperformance evaluationen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectInternet advertisingen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощі»en_US
dc.title.alternativeCommunicative policy in the marketing system of JSC "Zhytomyr lasoshchi"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисяна О.О. Кваліфікаційна робота.pdf236,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Лисяна О.О. Реферат.pdf170,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.