Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
Назва: Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради
Інші назви: Marketing of the non-profit enterprise KNP "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council
Автори: Манжос, І.В.
Бібліографічний опис: Манжос І. В. Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / І. В. Манжос; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 108 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: некомерційний маркетинг
CRM-технології
соціальна ефективність
комунальне неприбуткове підприємство
non-commercial marketing
CRM technologies
social efficiency
non-profit utility company
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сутність некомерційного маркетингу; класифікація та особливості некомерційного маркетингу; особливості маркетингової взаємодії некомерційної сфери з іншими секторами економіки. Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні. Рекомендовано удосконалення діяльності комунального некомерційного підприємства на засадах маркетингу; управління обслуговуванням клієнтів на основі CRM-технологій; запропоновано перспективні напрямки використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я.
The paper examines the essence of non-commercial marketing; classification and features of non-commercial marketing; features of marketing interaction of the non-profit sphere with other sectors of the economy. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council are analyzed; the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council is characterized and modern trends of the medical services market in Ukraine are investigated. It is recommended to improve the activities of the communal non-profit enterprise on the principles of marketing; customer service management based on CRM technologies; promising directions for the use of marketing tools in the field of healthcare are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Манжос І.В. Кваліфікаційна робота.pdf625,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Манжос І.В. Реферат.pdf342,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.