Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
Title: | Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради |
Other Titles: | Marketing of the non-profit enterprise KNP "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council |
Authors: | Манжос, І.В. |
Citation: | Манжос І. В. Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / І. В. Манжос; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 108 с. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | некомерційний маркетинг CRM-технології соціальна ефективність комунальне неприбуткове підприємство non-commercial marketing CRM technologies social efficiency non-profit utility company 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Abstract: | У роботі розглядаються сутність некомерційного маркетингу; класифікація та особливості некомерційного маркетингу; особливості маркетингової взаємодії некомерційної сфери з іншими секторами економіки.
Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні.
Рекомендовано удосконалення діяльності комунального некомерційного підприємства на засадах маркетингу; управління обслуговуванням клієнтів на основі CRM-технологій; запропоновано перспективні напрямки використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я. The paper examines the essence of non-commercial marketing; classification and features of non-commercial marketing; features of marketing interaction of the non-profit sphere with other sectors of the economy. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council are analyzed; the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council is characterized and modern trends of the medical services market in Ukraine are investigated. It is recommended to improve the activities of the communal non-profit enterprise on the principles of marketing; customer service management based on CRM technologies; promising directions for the use of marketing tools in the field of healthcare are proposed. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Манжос І.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 625,19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Манжос І.В. Реферат.pdf | 342,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.