Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанжос, І.В.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:41:22Z-
dc.date.available2021-03-24T09:41:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМанжос І. В. Маркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / І. В. Манжос; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 108 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12666-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність некомерційного маркетингу; класифікація та особливості некомерційного маркетингу; особливості маркетингової взаємодії некомерційної сфери з іншими секторами економіки. Проаналізовано діяльності комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради; надано характеристику комплексу маркетингу комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради та досліджено сучасні тенденції ринку медичних послуг в Україні. Рекомендовано удосконалення діяльності комунального некомерційного підприємства на засадах маркетингу; управління обслуговуванням клієнтів на основі CRM-технологій; запропоновано перспективні напрямки використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the essence of non-commercial marketing; classification and features of non-commercial marketing; features of marketing interaction of the non-profit sphere with other sectors of the economy. The activities of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council are analyzed; the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odessa City Council is characterized and modern trends of the medical services market in Ukraine are investigated. It is recommended to improve the activities of the communal non-profit enterprise on the principles of marketing; customer service management based on CRM technologies; promising directions for the use of marketing tools in the field of healthcare are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectнекомерційний маркетингen_US
dc.subjectCRM-технологіїen_US
dc.subjectсоціальна ефективністьen_US
dc.subjectкомунальне неприбуткове підприємствоen_US
dc.subjectnon-commercial marketingen_US
dc.subjectCRM technologiesen_US
dc.subjectsocial efficiencyen_US
dc.subjectnon-profit utility companyen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетинг некомерційного підприємства КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської радиen_US
dc.title.alternativeMarketing of the non-profit enterprise KNP "City Hospital No. 5" of the Odessa City Councilen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Манжос І.В. Кваліфікаційна робота.pdf625,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Манжос І.В. Реферат.pdf342,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.