Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12667
Title: Маркетингова стратегія підприємств (на прикладі ТОВ «АППЕТИТ-І»)
Other Titles: Marketing strategy of enterprises (on the example of LLC «APETYT-I»)
Authors: Москалюк, Є.Л.
Citation: Москалюк Є. Л. Маркетингова стратегія підприємств на прикладі ТОВ «АПЕТИТ-І» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Є. Л. Москалюк; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 110 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
маркетингові комунікації
комплекс маркетингу
економічний ефект
продуктовий ритейл
marketing
marketing strategy
marketing activity
marketing environment
marketing communications
marketing complex
economic effect
product retail
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингова стратегія підприємства продуктового ритейлу ТОВ «АПЕТИТ-І».У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства, сутність та види маркетингових стратегій, етапи процесу формування маркетингової стратегії, методи та моделі розробки маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано профіль маркетингового маркетингового середовища і ефективність маркетингової діяльності ТОВ «АПЕТИТ-І». Запропоновано наступні заходи по впровадженню маркетингової стратегії в діяльність ТОВ «АПЕТИТ-І»: створення сайту компанії (інтернет-магазину) і можливості он-лайн продажів продуктів; впровадження знижок і акційних пропозицій; удосконалення товарної політики (розширення асортименту товарів за рахунок продукції здорового харчування, розширення товарної пропозиції за рахунок реалізації натуральних кавових напоїв).
Qualification work consists of three sections. The object of research is the marketing strategy of the enterprise of food retail LLC «APETYT-I». The profile of the marketing environment and the effectiveness of the marketing activities of LLC «APETYT-I» are analyzed. The following measures for the implementation of marketing strategy in the activities of LLC «APETYT-I» are proposed: the creation of the company's website (online store) and opportunities for online sales of products; introduction of discounts and promotional offers; improvement of commodity policy (expansion of the range of goods at the expense of products of healthy food, expansion of the commodity offer at the expense of realization of natural coffee drinks).
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12667
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Москалюк Є.Л. Кваліфікаційна робота.pdf339,7 kBAdobe PDFView/Open
Москалюк Є.Л. Реферат.pdf275,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.