Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскалюк, Є.Л.-
dc.date.accessioned2021-03-24T09:54:46Z-
dc.date.available2021-03-24T09:54:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМоскалюк Є. Л. Маркетингова стратегія підприємств на прикладі ТОВ «АПЕТИТ-І» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Є. Л. Москалюк; наук. кер. О. В. Обнявко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 110 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12667-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингова стратегія підприємства продуктового ритейлу ТОВ «АПЕТИТ-І».У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства, сутність та види маркетингових стратегій, етапи процесу формування маркетингової стратегії, методи та моделі розробки маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано профіль маркетингового маркетингового середовища і ефективність маркетингової діяльності ТОВ «АПЕТИТ-І». Запропоновано наступні заходи по впровадженню маркетингової стратегії в діяльність ТОВ «АПЕТИТ-І»: створення сайту компанії (інтернет-магазину) і можливості он-лайн продажів продуктів; впровадження знижок і акційних пропозицій; удосконалення товарної політики (розширення асортименту товарів за рахунок продукції здорового харчування, розширення товарної пропозиції за рахунок реалізації натуральних кавових напоїв).en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the marketing strategy of the enterprise of food retail LLC «APETYT-I». The profile of the marketing environment and the effectiveness of the marketing activities of LLC «APETYT-I» are analyzed. The following measures for the implementation of marketing strategy in the activities of LLC «APETYT-I» are proposed: the creation of the company's website (online store) and opportunities for online sales of products; introduction of discounts and promotional offers; improvement of commodity policy (expansion of the range of goods at the expense of products of healthy food, expansion of the commodity offer at the expense of realization of natural coffee drinks).-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectпродуктовий ритейлen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectproduct retailen_US
dc.subject075 «Маркетинг»en_US
dc.subjectкафедра маркетингуen_US
dc.titleМаркетингова стратегія підприємств (на прикладі ТОВ «АППЕТИТ-І»)en_US
dc.title.alternativeMarketing strategy of enterprises (on the example of LLC «APETYT-I»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.